411D3AAA-9C45-4D1F-8452-434297F6F6F6

Kundetjeneste

Svar på vanlige spørsmål: 


Nyhet! Fra og med den 10. februar sender DM alle pakker til Norge med DHL. Dette gir superraske og sikre leveranser rett hjem til døren. Du sporer pakken din på www.dhl.no med det sporingsnummeret som hører til ordren din. Finner du ikke sporingsnummeret ditt kan du kontakte oss på info@dennismaglic.com


Jag aktiverer en rabattkode, men prisen på varen endres ikke?

- En del av våre varer går det ikke å bruke rabattkoder eller tilbudskode på. Dette er populære varer som vi har et begrenset antall av på lager, F.eks. Lioness Jacket, Black Sky Jacket og Gigi Dress. De varene man ikke kan bruke rabattkoder på finner du informasjon om på produktenes produktside.


Jeg har sendt inn en vare til dere som jeg skulle bytte, men jeg har fortsatt ikke fått det jeg ønsket å bytte till?

- Ved et bytte, har vi følgende rutine: Når vi mottar varen du ønsker å bytte, setter vi inn penger for varen på din brukerkonto. Du må da logge inn på kontoen din på www.dmretro.no og legge til ditt bytte som en ny bestilling (mens du er innlogget på din bruker.)

På denne måten kan du bestemme hva du ønsker å bytte til for verdien du har på din konto. Du kan for eksempel bytte til det samme produktet i en annen størrelse eller et helt annet produkt. Når du har penger på din konto, vil disse pengene automatisk bli brukt som betalingsmiddel for byttet når du er logget inn på din konto.


Jeg skal gjøre et bytte, men jeg har ingen konto hos dere!

- Alle som gjør et kjøp hos oss får automatisk en konto hos oss! For å få passordet til din konto, klikker du på "Logg inn" oppe i høyre hjørnet på denne siden. Klikk deretter på "Glemt passord" og angi samme mailadresse som du oppgav ved din bestilling. Passordet sendes til mailen din innen 15 minutter (Husk å se etter mailen i både innboksen og i søppelposten!


Jeg skal returnere en vare og lurer på om jeg må betale fakturaen min?

- Hvis du har gjort et kjøp, fått faktura og skal returnere varen, skal du ikke betale fakturaen for de varene du sender tilbake. Vi krediterer (tar bort) fakturaen etter at vi har mottatt returen(e). 

Om forfallsdatoen på fakturaen begynner å nærme seg og du er bekymret for at vi ikke skal rekke å registrere din retur før fakturaen forfaller, kan du utsette din forfallsdato via Klarna på telefon 21 01 89 91.


Jeg har mottatt faktura, men jeg har ikke fått min bestilling enda?

- Fakturaen sendes samtidig som pakken/bestillingen sendes fra oss. Fakturaen kommer alltid Ca. 2-3 dager før du får din bestilling. Du behøver ikke betale fakturaen før du har mottatt ditt ordre og er fornøyd med dine varer.


Jeg har mistet min faktura. Hvordan får jeg en ny?

- Vennligst kontakt Klarna her eller via telefon 21 01 89 91 så hjelper de deg med å få en ny faktura. 


Hvor finner jeg deres kjøpsvilkår?

- Våre kjøpsvilkår finner du via linken "Kjøpsvilkår" lengst ned på denne siden. Det er viktig at du leser igjennom vilkårene før ditt kjøp.


Retur:

- All informasjon om hvordan du gjør en retur finner du her. Bytte størrelse: - Skulle det være sånn at du har fått klær som ikke passer, hjelper vi deg med å bytte størrelse. All informasjon om hvordan du gjør et bytte finnes her. 


Hvor lang er leveringstiden?

- Vår ordinære leveringstid er 3-6 arbeidsdager. Om du vil ha raskere leveranse, kan du velge alternativet "Ekspresslevering" i kassen. Leveringstiden for ordre med ekspresslevering er ca. 2 arbeidsdager.

OBS! Om du bestiller en vare som ikke finnes i lageret er leveringstiden lengre. Husk derfor å se på produktsiden under ”Lagerstatus” der den aktuelle leveringstiden alltid står spesifisert. 


Betalingsalternativ:

- Vi tilbyr flere ulike betalingsmetoder til våre kunder. I kassen som heter ”Klarna Checkout” kan du velge mellom å betale med kort, faktura eller direkte bankbetaling. 


Kontakt oss

E-mail: mail@dmretro.se

Vi har som mål å besvare alle ærende innen 48 timer, alle arbeidsdager, men besvarer ofte mail raskere enn det.

OBS – Viktig! Om du kontakter oss angående et order må du huske å skrive med ditt ordrenummer, slik at vi kan hjelpe deg. Ditt ordrenummer står i ordrebekreftelsen som du får via mail direkte etter din bestilling.

OBS! Les svarene på de vanligste spørsmålene over FØR du mailer kundeservice. De fleste spørsmål vi får er allerede besvart på denne siden.